Näsan, är den nödvändig?

Jag har funderat, kan man inte skippa näsan? För mej är den alltid problem. Jag blir ofta förkyld och då sätter det stopp i näsan. Jag ha problem med bihålorna och allt. Kan man inte bara ta bort den och andas genom munnen? ELLER... ha ett hål som ser ut som en näsa fast egentligen INTE är det. Hmm.. jag borde bli forskare eller tänkare. Jag har så intressanta tankar och idéer eller hur? ;)

Kvinnor och män är verkligen olika. Tänk om vi skulle byta med varann en ENDA dag.. vem tror ni skulle hålla ut längst? Inte för att skryta eller så men jag tror på tjejerna. Jag tror inte att männen skulle kunna deala med problem som vi har. Ta mensvärk exempelvis. en på jobbet hade läst en artikel där man stimulerade en mänsvärk för killar, fråga mej inte hur. Ialf så den som höll längst klarade ca en tredjedel av en kvinnans mensvärk. Den första däckade efter en tiondel. ÄR män verkligen så veka?? Hmm.. vet vem. Det jag ialf kan säga är att män skulle nog ha det svårare att överleva som en kvinna än tvärtom.


Vad är problemet med mej?? Ofta detta är intressant att läsa. Haha då ska ni bara veta vilka tankar som går igenom mitt huvud varenda dag. Jaaa.. ni skulle bara veta!

natti natti mina små kära vänner,

sweet dreams

Kommentarer
Postat av: amanda

proffisionell tänkare vore ngt för dej ;) du har lixom redan nu en massa roliga ideer ;)

2009-11-27 @ 12:18:36
URL: http://amceli.blogspot.com
Postat av: Tony

Näsan har många funktioner!! :)



konditionera luften så att den får lämplig fuktighet och temperatur

andning

försvar mot mikroorganismer etc etc! :D hahahaha

2009-11-28 @ 10:58:28
URL: http://adicto.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så det är detta du funderar på kl 00:18 Hahahah, näsor.. lovley Du borde köra en MJ. sexii mama!



Angående mestvärken så tycker jag det är intressant. Männen ser ju sig själva gärna som den starkaste av könen. Men hur kommer det sig då att kvinnor har den genomsnittliga högsta livslängden? Om vi har en högre smärttröskel har jag ingen aning om. Skulle vilja veta mer om det där exprimentet. Det kan ju vara så att det varierar sig från individ till individ också...

2009-11-29 @ 18:45:40
URL: http://frissie.blogg.se/
Postat av: S

Aaa.. det kan det nog göra, faktiskt skulle va intressant av att veta mera.



MEn du tony, jaja säger jag soo? HAHA ;)

2009-11-30 @ 08:12:48
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0