Seven days

in a week. 30 days in one month. 365/366 days everyday. What have i been doing for the last 19 years? DO yyou know how many days that is. 6940, 05 dagar i hela mitt liv. Är inte det helt sjukt? Om jag hade tagit vara på varenda dag genom hela mitt korta liv. Då skulle man har varit med om hur mkt som helst. Dagar man bara slöat bort, sovit bort, sett på tv. usch jag är less. Nu ska jag göra något. Fast har man alltid den känslan när man är sjuk? Åhh, jag vet inte. ÄR grymt less på livet som det ser ut nu. Stolt, ledsen, glad, förvirrad om vissa grejer men allmännt, less. Vill skaffa sej ett liv där det händer grejer. Jag vill bort härifrån. Åh så gärna. Om man bara var miljonär alltså. Då skulle jag göra mycket! Ni skulle inte ana hur jag skulle spendera pengarna..

Men ärligt, är det inte många som känner så eller är jag helt ensam?? Man vill bara bort. Bort från umeå, sverige och ha kul. Leva och inte tänka på att man måste studera nästa år. Skaffa jobb utomlands, kanske inte så braa men okej, man tjänar plus-minus-noll systemet. Att leva fattig och vara lycklig. Pengar kan hjälpa en att nå lycka men det riktiga och den som verkligen gör en människa lycklig, kostar inget. Ialf inte pengar. Däremot kan ens hjärta spräckas och tid känns bortkastat. Men inte pengar. Ibland blir jag bara irriterad. Varför ska världen vara uppdela i sånt pengarsystem? Att allt beroende på pengar. Jag vet att det är ett barnsligt beteende but still..

Konstiga jag. Jag måste verkligen vara sjuk, om man skriver ett inlägg som detta haha. Ikväll blir det sängliggande och VILLE ha godis men pappa värgra köra dit och dom dumma som inte har tagit sitt körkort får, enligt lag, inte köra bilen själv. Dumma pappa, ingen medkänsla alls. Jag är SÅÅÅ godissugen, det finns inte. Ingen som vill ta bilen och komma och hämta mej så åker vi och köper godis???????? Pleease ;)

Jajja, jag är redan less på att vara hemma. DET FINNS INGET ATT GÖRA. Jag jobbar hellre, helt seriöst! Fan vad sjuk människa jag är. Nu måste jag sluta skriva så jag inte skriver andra konstiga meningar.

Hakuna matata

Kommentarer
Postat av: Amanda

åå du har börjat känna som jag ;) Jag vill oxå hitta på ngt crazy å vill lämna Umeå snaaaart!!

/ Din egen lilla nisse (JAA jag VILL vara en nisse, dom är grymt söta ;)

2009-11-20 @ 21:48:41
URL: http://amceli.blogspot.com
Postat av: josefin

http://www.youtube.com/watch?v=kTLDLWhgV1c&feature=fvst

2009-11-21 @ 21:33:01
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0