SNart läggdags för lilla jag

Men först, ett litet inlägg.

Stängde idag men var ändå rätt mycket folk som kom och gjorde jobbiga beställningar. Plus att det är ju veckoinveteringen så. Not nice. MEn vi var väl klara kvart i typ. Jenny kom och hämta mej, hon skjutsa hem mej och vi satt i bilen ett tag och bara snacka. Det var skönt. Haha hon hämta mej tio i elva typ. Jag kom innanför ytterdörren 00.20. MEn kul att prata. Minnen, åh dessa minnen. As kul, sen lite mer som jag KNAPPAST skulle nämna i bloggen. Satt och kolla lite på fejjan. Var någon bild som syster yster hade lagt upp på mej så kolla runt och fick veta att två styckna som var tillsammans som jag aldrig skulle ha trott, haha det var kul. Jag är bekant med de båda också. Dock inte nära. Men sånt är ju roligt att få reda på..

Sitter och försöker ta död på en fluga men den flyger iväg varje gång jag ska döda den. Dumma fluga. Så nu skiter jag i den. Den få dö pga kyla ist moahah. Kom och tänka på att denna helg har gått grymt segt faktiskt. Det känns som varje dag är 2 dagar. Vet inte varför.

Ställde klockan på 09.00 för jag skulle upp eftersom tjejerna hade match kl.11 och då samlas vi 10. Efter frukosten skulle jag bara checka en snabb grej så gick in på innebandy.se/vasterbotten och såg att matchen var 13, INTE 11. Hur kul var det?? HAde kunnat sovit ut också. HAr faktiskt stängt 3 dagar i rad nu. I lör gick jag upp tidigt 09 för vi hade match elva och aah irriterande. JAg och papsen drog då ut och övningskörde vilket alltid är kul. Jag älskar att köra bil. Vet inte varför men det är grymt kul. Längtar verkligen tills mitt eget körkort kommer på posten.

SKa SOVA imorgon. UT. Så länge som jag vill men bruka vakna runt tio-elva snåret. Ska träffa carro imorgon, dte blir skojjset! =) Saknar att umgås med henne.

Sen så träning på kvällen, as always. Hittar man inte mej på donken finns jag på musköten. Hahah niice liv man har.

NAtti natti everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0