superstar.

Jamelia - Superstar. Vetu hur längesen jag hörde den. HAha nice. JAjja, Stängde idag meeed! ofcourse. Nu är mitt nya hem mcd ersboda. Vill man nå mej, ring dit elr kom dit. Jag är alltid där. HAHA Tragiskt. IAlf, sluta vid halv elva, en snabb stängning vilket var grymt skönt. Men det jobbigaste var att jag såg på klockan och tänkte "shit, nu är klockan 21.20. Nu börjar jag moppa." SÅ är jag klar med det i tid. Efter en kvart kom en kund och jag ba ÖÖH. Tjugo minuter tills vi stänger, tack så mkt! Så kolla jag en snabbis på kassaklockan och gissa vad klockan var då?? 20.40 !!! Jag var alltså en HEL timma före. Jag kan då säga att sista timmen gick rätt segt. Jag fattar egentligen inte varför jag trodde att den redan var 21.20 för jag blev as stressad och ba "Shiit, nu kommer det bli till elva för jag är så efter" meen hahah så vare inte. Hade huvudvärk från klockan 9 och den bara steg och steg. Inte nådigt de sista minuterna kan jag då säga. Sitter här och lyxar mej med goodis. Fanns kvar när jag kom en och ba swisch....... så snodde jag skålen och sprang till rummet, låste dörren och tryckte i mej allt;) HAHAH kanske inte så galet men nästan.

Har pratat en lite sväng med Bastatar. Ena av dom ialf. HOn mådde bra och hade ridit hästar idag, ute på en landsbygd. GRymt avundsjuk kan jag då säga. Fick även prata lite med herrn också men han var tvungen att göra något typ. Men det är ju KA jag vill snacka med såå.. Han kan ta sej! heheh, elak jag är.

När jag skriver kommer jag på alla sjuka saker. My head is spinning so to say. Damn girl.

IAlf, guess which song I'm listening to? Single ladies med Beyonce. Och det finns bara EN jag tänker på då. Känn dej speciell! Jag supportar dej fortfarande om du gör videon;)

Min kamera har inte blivit så nyttjad på sista tiden. Känner att bra material går till spillo. Behöver inspiration. Help me, någon som vet ett fint ställe man kan plåta på. Pallar inte åka långt borta dock.

Okeeeej, ska upp 09.00 imorgon, match what else? Ingen sovmorgon här inte. HEla helgen har varit uppe tidigt. Nu är det mina små tjejer som spelar. 11.00 samling 10.. Yes, tagga!

VILL TILLBAKA!! TAKE ME BACK WHERE I BELONG.

 HAHA i loove myself;)

pussipussipussi alla gulliga små söta, naiva, skrämda, nyfikna, rädda, givmilda, snygga, snälla, dumma, elaka, bitchiga, omtänksamma, positiva, negativa människor. Nu ska jag sussa mej. Tror jag ialf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0