Ett tag sen...

Var det. Det kan jag säga. MEn jag ha som inte haft tiden att skriva något. JAg vet att alla blev oroliga och kanske till och med ledsen men jag lever. Så nu vet ni.

Ledig dag idag yes! Sov till 10 gick upp och vid hakv tolv tog jag mej en promis till frisse och sen var hos henne ett tag. Vi tog en okej promenad tillsammans och fick lite kvalité-tid med varandra. Vi pratade om intressanta saker bland annat om kultur. Svensk kultur, fördomar, generalisering och kampen att kunna vara sig själv. Det var jättekul att få snacka med henne. Var grymt längesen.

Sen åkte jag iväg för att färga mina ögonbryn åh vad skönt det var. Att få någon som gör det åt en. Det var värt pengarna.

Ser på desperate housewifes nu. Det ska alltid hända något nytt. Ibland eller ofta känns grejerna orealistiska. Men men, allt för att få tittare.

Jajjja nu ska jag dricka te. Och sen mysa med min nya bok!

kramaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0