Iggesund..

..Är jag i just nu. Sitter i min pappas kusins gamla rum och ska crasha här. Ska imorgon ner till stockhoolm där syrran har åkt ner ockxå. Där dära från uppsala ni vet.. Det ska bli kul med ett äventyr i helgen. Lite shopping, se kvarteret skatan gänget uppträda och bara ha det allmänt roligt. Skönt med en ledig helg. Jag taggar INTE till foren som kommer till jobbet 30 -31 okt. Jag är så sjukt nervös. Tänk att det är folk uppifrån som kommer med ett tjock bunt papper där storleken på skrivstilen är 10. ALLT ALLT ska bedömas, varenda sketen grej. MAn kan inte göra något fel överhuvudtaget. Och jag jobbar båda dagarna samt stängning dagen innan till tolv. Nja, inte skoj. Men det måste väl göras antar jag. För att hålla koll.

Yesbox, det oroa jag mej för. Fast ska jag vara ärlig har jag viktigare saker än jobbet att tänka på och oroa mej för. Kanske bra att tänka på något annat som jobbet då haha...

Idag 15 veckor. Det är så jävla sjukt. Jag fattar inte ens varför jag håller räkningen. Bara dumt av mej. Det gör det hela svårare..

En annan sjuk grej. Vi kom hem exakt för en månad sen på dagen, 15 sept. Asså jag får typ panik nu. Vi ha varit hemma i en månad, vad ha hänt? INGET. Varför det måntros?? JO för inget händer i tråkiga umeå. Jag är för äventyrlig för det här. JAg vet inte. Hade jag chanset att åka utomlands ett helt år fy fan vad jag skulle tacka ja. Haha bara landet var säkert typ inte pakistan men.

Nä måste börja dra mej till kojs, ska upp tidigt imorrn och sen blir det en lång daag. Juste ja, måste ladda mobben. FÅR INTE GLÖMMA.

NAtti natti


Kommentarer
Postat av: josefin

snart vad ska den heta? typ något ironiskt kanske "photomasters.blogg" ? eller något seriöst , typ "vifotar.blogg" eller jaag vet inte.. har du något förslag`??

2009-10-16 @ 16:55:45
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0