Innebandykväll.

Som jag inte deltog i. Kul. Inte.

Mina jävla cpknän förstör mitt liv helt seriöst. Jag hatar dom. Kan man inte få byta med någon? Jag har alltså konstant ont, inte för att jag nämner det för någon precis men nu orkar jag inte ljuga... They hurt so damn much. Jag har kanske haft ont i en vecka nu, träningen gick sådär, matchen sådär. Hur ska man kunna träna upp och bli bra när ens knän medvetet försöker sabba för en? Oh, jag blir så irriterad. Hoppas, hoppas att det bättrar sej. Annars kanske jag ta livet av mej.. Neee, så dramatisk ska jag inte vara, men nästan.

Ikväll var det en lekträning med damerna, d2 samt d3. Vi delades upp i 4 lag och spelade mot varandra. Såklart var inte jag med. Jag fick ta lite bilder ist. De blev väl sådära men helt okeja.. haha vilka slangord det blev.
 
"Nej, jag har inge smink på mej!" JA nina, MOHAha

Vi var verkligen X-antal spelare..
  

  


Vinnarlaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0