Leedig dag.

Åh vad härligt det var. Vakna 10 av ett sms av papsen. "Är du vaken??" Jaha, nu är jag det. Tack för den. Brorsan var tydligen sjuk och hemma. Jag steg upp och åt frukost, var as hungrig. Sen läste jag tidningen i en timma kanske haha.. jag är lite seg.

Vid kvart i tolv tiden gick jag ut med hunden och när jag var påväg hem ringde jag karin. Hennes mamma skulle skjutsa henne till stan så jag skynda mej hem och cyklade väl tjugo över ett hemifrån. Vi drog till stan, köpte lunch och satt och snacka ett tag. Arab-sara ringde under tiden och kom dit oxå. Det va ju kul:) Jag och arab gick för att leta efter ett headset till min mobbe och karin gick och klippte sej. Såå hon är nu nyklippt och snygg. (För det var hon ju inte innnan HAHA;-)). Sen kom jenny dit och vi umgicks vi fyra.

Kom hem vid 5 tiden kanske. Taheri skjutsade hem mej och karin vilket var niice men jag glömde att cykeln var hos karin så måste dra dit imorrn.. Ska kanske till stan imorrn oxå, jag vet inte men tror det.

God middag, det måste jag säga. Ris, kyckling och sötsur sås mumma!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0