Mina ben, det är inte kul.

Vi körde en "rolig" grej på träningen. Roligt för vinnarna, inte så kul för förlorarna. Eftersom vi inte spelade om sargen så sa vi att i 2x 5 min så vinnarna får bestämma ett straff för förlorarna. Vi losade med ett mål, fuck. Vi skulle ha vunnit :P haha säger jag. Det var jämt men vi hade grymma chanser som vi inte satte. IAfl så var det som idioten fast det är 5 armhävningar varje gång och sista var 10 st. Man var lagomt trött när man var klar. MAn vill ju inte vara sämre än alla i sitt lag heller så man måste ju springa på. Jag som varit bort så sjukt länge också, mina ben var tröttaa.. vi hade spelat hela matchen och det var nog jobbigt för mej. MEn jag och nike ska ge igen. Nästa gång. Hahah bara vi vinner...

Idag var jag hos kusinerna på tomtebo, blev hämtad vid ett kanske. Dom tar ut musten på en. MAn blir sjukt slut efter att umgås med dom i 4 timmar. Tro mej, och filip, den minsta. Hans energi tar ALDRIG slut. Det är ofattbart. De är för gulliga men har enorm energi som man aldrig kan tänka sej att folk har. MEn barn har ju det. Tänk er, en sexåring som skojjar och hoppar runt, skriker och slår en. Drar i en osv, man blir slut. Då kan jag då säga, dagen träning hjälpte då inte!!!

Åh, älskar min småkusiner! dom är roliga att va med, trots energi. Samtidigt är det uppfriskande. Kanske inte ska ha träning den dagen bara hehe...

Nu blir det dusch och sen upp 7 imorgon. Då är det jobb 9 timmar på ersboda, YAY!:P

natti flatti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0