second day,

och bättre var det. Jag shoppade idag och köpte några grejer. Blev dock lite mer än vad jag trodde. Jag hittade en vinterkappa, inte dyr precis vilket var bra. För man vill säkert ha en ny nästa år. Jag hittade 2 PAR BYXOR. Ja ni läste rätt, 2 par. Jag bruka aldrig hitta några byxor överhuvudtaget. Det förvånande. Jag köpte en t-shirt, ett par skor. Dock inga högklackat, hittade ett par sjukt snygga men dom köpte jag inte. Attans vad jag ångrar det. Men mamsen betalade för ett par riktiga skor haha... Så jag fyllde hennes önskan. Hon är nog nöjd nu också. Men dom var faktiskt snygga. Jag behöver ett par vinterskor oxå. Jag är nöjd ialf. Sen något linne typ också... det blev inte så mycket men nu gaderob vilket jag behöver. Jag slängde halva när jag kom hem från turkiet och slängde halva packningen i turkiet innan jag åkte hem därifrån. Så jag ha slängt så enormt mycket. Fattar inte ens att jag tillät det. Helt otroligt, för jag ha svårt att kasta kläder och skor. I tukiet kom jag hem med 2 par. Jag hade 9 par när jag åkte i juni. Så ni kan tänka att jag FAKTISKT behöver nya skor. MEr skor. Jag ÄLSKAR skor. Inget slår dagen då man har köpt ett par nya skor. Det gör ens dag. Inte för att jag är värsta köparen på precis men jag är en skoälskare. Shoes in my soul.

Så vi gick runt på stan hela dagen. Plus att vi gick från och till vandrarhemmet. Det låg väl 30 min vandrande så totalt en timma fram och tillbaka. Jaa, är typ helt slut. Jag vet att jag lovade tim efterfest men sorry tim, en annan gång, jag lovar! ;-)

En notis, jag klarade av att somna ändå, igår alltså. Även om det tog en timma från att jag la mej i sängen.

Jajja, ska va lite social nu.

Kramar från huvudstaden!:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag är också sko älskare! paolo nutinis låt "new shoes" är bara så träffade... "hey, i put some new shoes on and suddenly everythings right!" haha :D'



Men vet du! mina favoritskor gick av på mitten när jag var på krogenkrogen :O hur fan nu det gick till haha. så jävulskt!

2009-10-18 @ 19:43:18
Postat av: Anonym

haha ja, eller pixelladies.blogg hähä jaa, vi får komma fram till något tsm!

2009-10-18 @ 19:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0