Shakespeare in love

Ser jag på just nu. Förbjuden kärlek, vad lockar mer? Förbjuden frukt som karin inte kunde sluta säga när vi var i turkiet, är det mest åtråvärda kärleken som finns. Att vilja ha något som man inte kan få.

Ajja nog snackat om det. Slutade 8 idag vilket var rätt skönt, jobbade bara 4,5 h men det kändes rätt långt ändå. Det var ingen riktigt stor rush på middagen vilket var skönt. Och gissa vem som är ledig hela helgen? Joo JAG. Elr joo nästan, kom på att jag ska ta halva julias pass också 19.30-23 på söndag jajja helt okej. Egentligen kan jag väl säga att jag inte var pepp på att ta hennes pass men hon kanske kan ta något pass som jag vill få bort någon gång. Tjänster och gentjänster antar jag. Men det känns som om någon frågar och man inte har något så kan man väl ställa upp. Jag jobbar ju inte heltid precis. Men att vara ledig 2-3 dagar i veckan är rätt skönt. MEn kom just på att om jag jobbar halvtid borde jag ha 3-4 dagar ledigt men det vet jag inte... fast jag jobbar hellre. Behöver pengarna till nästa resa.

Det blir nog tidig säng och nu kan jag sova utan att känna mej att jag måste upp en vis tid för att gå ut med meja. Jag ska nog sitta lite vid datorn och kanske se vänner. JA vänner, det ska jag nog se! Gud va mysigt. Sen längtar jag tills filmen kommer. Fast den kommer inte kunna vara lika bra som serien. Sex and the city lyckades faktiskt väldigt bra men allt är ju nästan bestämt i vänner. Man vet att ross och rachel är tillsammans, samma med monica och chandler. Dom ha precis fått ungar. Inte kan någon ur gänget vara otrogen eller sådant. Näe, så jag vet inte... men jag hoppas den blir bra ialf.

Åh nu är det scenen efter själva teatern på romeo och julia. Bara en sidenote.

En grej, såg skalvan idag.Det är typ något norskt/svenskt talkshow av något slag. Ialf, jag antar att de flesta har sett "christian the lion". Lejonet som bor med några australienare i london på 60-talet. Som blir nästan som en hund. Sen frigörs den i kenya tror jag och efter några år åker dessa två människor till kenya och hälsar på lejonet. Åh, jag grinar varenda gång. En av männen som hade lejonet var med i detta program. Vetu hur sjukt de är egentligen? Att dom hade ett lejon som en hund typ. SÅ vill jag oxå ha. Fast en vit tiger!
MEn om ni inte sett klippet, DÅ MÅSTE NI!!!!!

---> http://www.youtube.com/watch?v=HjWtRYaxmWM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0