SKönaste helg..

På grund av 2 saker. För det första så skulle jag stänga fre, lör och sön. I går jobbade jag 09-15 och idag likaså. Imorrn stänger jag med det blir skönt. Det tråkiga är att jag skulle stänga med kula människor så det var väl tråkigt:S men men...

Anyway, second of all. JAG HA SPELAT INNEBANDY MATCH. Min första in på säsongen. Jag spelade med d3 men det var as kul. Jag vill verkligen komma igång och spela med dom visar att jag har verkligen en del att ta igen. Jag var inte speciellt bra, gjorde kassa grejer. På träningar har jag presterat bättre. MEn det märks att matchtempot är annat än träningar även om det var i en lägre serie. Jag har säkert 3-4 d3 matcher innan jag kommer kunna spela med d2. Men jag hoppas. Oooh det påminner mej, jag borde ut och springa. Okej, nästa dag jag är helt ledig ska jag ut elr till muskötens gym och springa. Jag måste få kondis och snabbheten tillbaka. Jag har aldrig varit snabb men jag ha varit så pass tränad att det okej. Nu när jag inte ha tränat på 3 mån har dvs den lilla snabbheten jag hade, försvunnit. Det kommer ta tid att bygga upp den.

"FLy like you do it like your high, like we do it like a fly like we do it like a woman" ... Åh, lyssnar på den låten. ÄR så sjuukt bra!!!! Bring back memories, jag säger bara: TURKIET I MITT HJÄRTA, NO DOUBT!

En sidogörelse haha vet inte ens om det är ett ord. Men ialf, när jag skriver är jag påverkad av min omgivning. Och jag lyssnar mycket på musik och den påverka mej.

vetni vad jag köpte igår, oo bara för mej själv? Joo
-->       


Me likee !!;-)


Mina kussingar kommer att vara hos mej denna helg, tre hela dagar. Det betyder 2 nätter. Visst dom är faktiskt inte så mycket problem. De är rätt gó och glá men dom tar energi. Och jag känner mej ändå rätt fast, samt att syrran är här så det känns som man måste nästan vara hemma för att träffa henne. Men det vill jag ju såklart!!! Inge snack om saken. Jag blev glad när jag hörde att hon skulle komma hem. Men skulle egentligen ut ikväll eftersom jag fick byta pass men det sket sej. Sen ska jag ju till stockholm på tors och vecka efter det är det dj18 SM så jag måste typ sälja fika och skit. Men tror jag ska försöka dra ut då. FUCK. Det är den helgen karin drar till stockholm och är borta 3 hela veckor i alanya. FUCK, FUCK! jag skulle vilja ha gått ut med henne innan hon skulle dra. Då blire väntan i en månad tills hon kommer hem, brun och utvilad och LYCKLIG. Jag avundar henne. Det förtjänar hon. Att vara lycklig, verkligen.

Nu hör jag arga rop ifrån köket, maten är klar men jag är inte där. Jag fick inte ens skriva klart inlägget... skip it then ..

Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0