Sovmorgon,

Jag är då glad. Har jobbar skit mkt denna vecka och kommer att jobba mycket. Jag är ledig endast tors, idag jobbar jag 15-22 yes taggande! Men det resulterar bara till en sak: MER PENGAR. Vilket jag är rätt beroende av att få. Jag är näst intill pank nu helt seriöst. Haha kanske har 400 kr på kontot som ska räcka till november månad. Lycka till med det säger jag. Kan då ialf inte festa på ett tag, festar man går en kväll på ca 200-300 kr så. Det blir fet ferra i november då min lön kommer!

Satt och såg scrubs igår och det bara spöregnade helt sjukt. Det var även dåligt väder i morse men nu skiner solen. Konstigt väder men det var som i turkiet. En dag spöregnade det från kvällen till 2 på dagen kanske. Sen blev det skinande sol och varmt(som inte existerar i umeå). Det mest sjuka grejen är att jag har verkligen frysit konstant sen jag kom hem. Fattar det inte, det känns inte skönt utan bara kallt. Jag erkänner, jag tycker ändå att det är fräschare luft men kallheten. Jag fryser när jag sover och är inomhus. Jag lever på tjocktröjor och mjukisbrallor. Har jag tights fryser jag arslet av mej. Jag kan inte heller ha klänning för den är för tunn. Jag måste ha tjocka grejer nu. Och jag anar att det bara kommer blir värre, inte bättre precis. Näe, åh nu fick jag rysningar igen OCH jag sitter i en av mina mest tjockaste tröjor.

Igår var roligt att ta kort. Det känns som med frissens hjälp kan jag blir riktigt duktig. Hon kan det mesta med hur man få bilden bättre och ändra ljuset och vad allt betyder på kameran. Vi ha ju samma märke, Nikon, så det bådar ju bra. Jag läste just hennes inlägg om hennes stuga. Jag på frisse. Vi kan ta lite foton och sen sitta som gamla gubbar. Dock kan jag inte skriva. Vet inte men mina svenska lärare genom tiderna verkade tycka det. Inte fick jag bra betyg på svenska fast, enligt mej, förtjänade jag det. Och jag har för det mesta rätt. Det händer INTE ofta att jag har fel. HAHAH eller ??

Kramar från en frysig umebo, sittande i sitt rum med musik i hörlurarna. Och en pipa hängade mellan läpparna HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0