Stockholmweekend börjar nu.

Idag, vi kom till uppsala vid kvart i elva. Där fick jag se syrrans rum och vi åkte förbi ikea. För någon ville ha en ikea-lunch. HAHA brorsan är galen i deras köttbullar, fråga mej inte varför. Jag åt sallad ialf. Efter vi hade inhandlat några grejer till oss var det dags för att åka till maxi så syrran kunde ta nytta av pappas konto. HAha nääedå.. hon storhandla för första gången här. Då åkte vi tillbaka för att springa upp 5 trappor igen och lämna alla hennes grejer. Sen springa ner 5 trappor och vänta på att hon skulle packa. Därefter, alltså runt 2 tiden, begav vi oss till The capital City of Sweden. YEs, that's right STOCKHOLM BABY.

Via gps så hittade vi till zinkenstams vandrarhem. Är osäker hur det stavas men men. Vi chillade till halv 5, gick ut och käka på någon indisk restaurang som syrran hade hittat via dn.se . Det var faktiskt gott och med mätta och belåtna magar traska vi till rival elr vad det nu hette. ALltså där det skulle visas. "Kvarteret skatan - I nöd och lust" var riktigt roligt och jag fattar inte hur dom kan komma på allting. Det är egentligen makalöst. Så gjorde dom en parodi på svennebanan med afghanistan ist. HAHAHAH JAAA alltså det var SJUKT KUL och man skratta rå mkt!!!

Efter det gick vi hem. Nu ha vi sett idol vem som åkte ut. Jag har i för sig sett idol 3 gånger sen det börja så jag vet inte om hon som åkte ut var dålig eller inte. Helt ärligt, vem bryr sig? Inte då jag ialf. Det är faktiskt inte roligt längre. Jag tyckte öndå idol va kul att se på förut men nuu? NÄE då. Då ser jag hellre på något annat.

Hela familjen sover förutom jag. Jag KAN inte sova tidigt. Det finns inte för mej. Spelar ingen roll när vi ska upp, om det är 6,7 elr 10. Jag kan inte somna före tolv. Då måste jag lyssna på musik elr så. Jag är inte trött nu. Och är jag inte trött, då börjar jag tänka. Börjar jag tänka, jadå, då kan jag verkligen inte sova. Sitter här just nu i mörkret. SEr typ inget vad jag skriver. De beodra mej att släcka så jag ser inte ett skit typ. Tack för den! Maria och pappa använde datorn före mej. Jag bad att få använda den först men näää dom insistera. Men när jag får datron går alla och lägger sej och då måste jag ta hänsyn till dom. Men hade dom gett mej datorn för en timma sen hade det inte hänt. VARFÖR ÄR DET ALLTID JAG SOM MÅSTE VISA HÄNSYN??????????? Det är alltid så.

Nu är jag lagomt irriterad och kul. Nu ska jag lägga mej, jag kommer bara ligga irriterad och vrida och vända på mej. FY FAN.

Bra start........

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0