Tillbaka till umeå efter en tripp,

som heter stockholmsweekend med stop i uppsala. Kanske långt namn men det var så det var. Jag är glad, köpte skor, kappa, byxor. Ja en del:D måste göra en stor smile där, bara för att uttrycka mej. Men idag var rätt dryg. Flyget gick mitt på dagen kl 14.55. Man hinner inte göra något innan och inget efter (trodde jag). Medan jag drygade så ringde taheri och vi bestämde oss för att träffas. Blev dock något tidigare än jag trodde. Farmor som skulle hämta mej och erik fick inte igång bilen. Hennes bil är på lagning så hon skulle låna våran lilla blåa men den startade inte. När jag slog på mobben fick jag det glada sms. Men då ringde jag sara som kom och hämta oss. Det var tur! Annars hade vi fått gått hem. Hade inga pengar till bussen heller...

Såå hon kom hit, vi snacka och umgicks bara. ¨Båda vi var peppade på att gå ut och käka så vi kolla upp när great easten skulle stänga och for dit vid halv sju tiden. Vi satt där till stängning vilket var 21. Då drog vi oss upp till jobbet för att jag skulle kolla en grej, köpte en donut fast vi egentligen var as mätta. Vi dela på en men fick inte ens i 1 tillsammans. Haha åt friterad kyckling med sötsur sås, mumma vad gott det var. Sen så hade vi kul i bilen. Körde runt lite grann och det var kul eller hur sara? Lite sightseen kanske. Efter den dära roliga bilturen som innehöll flera grejer om man säger så, släppte hon av mej hemma och vi bestämde att vi skulle ses till helgen. Det var riktigt roligt att bara hon och jag fick tid att prata. Så det vill jag gärna göra om. Vi prata om allt som involverade henne och om mej med. Om alla våra problem och roliga stunder.

En kväll som egentligen inte skulle inehålla något innehöll mycket. Vi körde förbi och sa hej till karin och jenny också. Dom blev nog lite paffa.

TAck sara för en underbar kväll!!!:D:D

nu ska jag nog natta mej. Upp tidigt imorgon... Krramar

Kommentarer
Postat av: Taheri

Tack själv Sara, det här måste vi göra fleer gånger! :D

2009-10-19 @ 15:33:21
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0