Trötter.

Jag vaknade och känner mej trött i hela kroppen. Det känns att man har spelat sin första match för säsongen. Bara att ladda tar tid, dock så jobbade jag ju till 15 så det blev väl inte så mycket med laddning. Men vi vann med 9-0. Synd att vi inte hann göra 10 men jag tycker det är mycket viktigare att vi kunde hålla nollan istället. Jag kan då ärligt säga att det var ju inte precis min bästa match. Pga av mej hade det kunnat bli både 1 elr 2 mål i baken. Men det klarade sej. Yees. D2 vann också fast dock i en mer jämn match där slutresultatet blev 7-4 men av vad jag hörde så hade de lite problem. Hmmm... kunde ha blivit lika. Men mans ka aldrig be om ursäkt för att vinna en match. ALDRIG.

Efter det kom jag hem och mina kussingar är ju som sagt här. VI såg sämst swe spela bort sin chans i WM-kvalet. Hur kan vi vara så dåliga?? Det är pinsamt ju!! Sjukt pinsamt, vi ska ju vara en av de framgångsrika länder och ändå hyfsad i fotboll. Inte bäst men europa är ju ledande inom fotboll, dock är ju latinamerikanska lag rätt bra! Ialf.. PINSAMT SWE,  PINSAMT.

Let's talk about something else. Karin fyller 19 idag, GRATTIS!! Jag är så glad åt henne haha. Och jag har den bästa presenten, hon kommer att älska den. Gör hon inte det kommer jag tvinga henne att tycka om den HAHA. Så snart ska jag ta en promis ner till henne och vara en stund där, sen ska jag och pappa till dalens damer och titta en liten stund innan det är dags för jobb kl 16. Stängning, fast jag ha ju haft så tur att byta bort mina pass fre och lör så det kommer nog bli bra ändå. Jag har inget emot stängningar faktiskt. Det är rätt sköna timmar.

Nu ska jag göra mej klar. När man har småkusiner bli man ju väckt tidigt! Inget jag egentligen gillar men samtidigt är det rätt skönt att vakna i hyfsad tid. Man hinner göra grejer på dagen ist för att vakna sen, man hinner ut med hunden och sen är det dags för middag..

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0