vilken vändning.

Körlektion där jag bara blir irriterad på mej själv. Jag slarvar ju, varför? JAjj nu måste jag boka några extra för jag slarva. Frö att muntra upp mej gick jag och köpte godis till erik som är sjuk. När jag kom hem såg vi på en film och chilla.. När jag skulle hem var meningen att jag skulle gå av vid karins hållplats för att jag skulle hämta cykeln. Jag tänkte 2 hållplatser innan att nu måste jag komma ihåg att trycka på knappen. Självklart glömde jag det så jag fick gå från knarkhuset. Jag fick motion ialf! Sen så gick hon med mej hem och snacka lite om resan. Igår var jag sjukt nära att boka resa också, hon ska ju vara borta 3 veckor. Att jag skulle komma sista veckan. Fy alltså. Sen tog det logiska över, varför ska man ha en sån sida?? Den förstör mycket ju.

Ialf så efter jag hade filmat med erik stack jag tillbaka ner till stan med karin. Vår tanke var att vi skulle gå på kinastället vid renmarkstorget. Men det stängde halv tre och vi kom 5 i halv. Så det sket sej, haha så vi slutade på donken. Haha när man inte jobbar slutar man ändå att man käkar på mcd. Jag fick ett trevligt samtal som sa att ist för att börja 16 så börjar jag 10.15 imrron. Niice? Nja, men visst ställer man upp om det behövs. Inge snack om saken. Hon förtjänar det. Jag tycker synd om henne. Att hon tvingas jobba överhuvudtaget. Så visst kunde jag ta ett pass av henne.

"Papi, papi chulo... "

Gud vad jag ÄLSKAR den låten. Vet att den är från -04 but who cares? Om låten är bra så sprolla när den gjordes.

Nu är det snart träning. Jag vill kunna vara med. Jag hoppas det går bra men ska ta det lugnt och inte överanstränga dom för mycket.

Kram


Kommentarer
Postat av: josefin

SARA! vi borde göra en fotoblogg =) fatta vad skoj ändå!

2009-10-15 @ 13:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0