Åh gud vad jag hatar...

..Tandläkarbesöken! Fyy fan. DEt ilar i tänderna hela tiden, dom bryr sej inte om smärtan och tar hundra bilder på tändern. OCH jag måste börja betala något abonnemang när jag fyller 20. Varför ska man växa upp? Barn får allt gratis ju. Orättvist. Jag var ganska lycklig för att jag klarade mej igenom besöket så jag cykla och köpte godis efteråt HAHA... det är ju ett sätt att tackla det hela.

Kom hem till en hysterisk hund. Egentligen fattar jag inte det, hon var ensam 1 h kanske MAX. Hon är galen, hatar vara ensam men hon är nästan hellre ensam 4 h än att va ensam 1 h. Konstig hund. Är trött drömde en konstig grej i natt fast jag har i principt glömt det.

IDag blir det stängning med fanny och shams. Det blir nog skoj. Få se om man blir klar lika tidigt som förut. Det skulle va nice.

Näe, snart ska jag käka lite lunch och sen ut med vovsingen innan jag måste ta bussen till jobbet. Jag kan ju cykla men jag är lat. Pallar inte.


Kramar

Kommentarer
Postat av: Taheri

Hatar också att gå till tandläkaren!! Hoppas det går bra att jobba :)

2009-09-30 @ 17:26:11
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0