Anyway,

Så tycker jag att umeå är kallt och lite irriterande.. Det finns ju inget här förutom mina kära och bästa vänner samt ett jobb med bra kollegor. Självklart familjen också! Men förutom det, nada más! Det är grymt irriterande.. Jag är helt ärlig, inte vill jag stanna här länge till, visst kanske nått år men max!! Sen måste jag dra någonstans long time. Till våren måste jag utomlands igen, jag måste. Annars kommer jag att dö inombords.

Idag gick jag upp 06.10 inte roligt. HAde körlektion och jag vill bara har det nu. Ge mej intyget så jag kna köra själv. Surt som fan. MEn jag hoppas inom någon månad men man vet aldrig, jag ha lärt mej att min lärare har en tendes att dra ut på grejer. Typiskt att jag fick henne...

Hahha jag känner att jag bara skriver dampgrejer haha, inget positivt alls. Men ofcourse , det måste jag börja göra.

Det är sol idag :)

En fråga; var jag så obetydlig?

Kommentarer
Postat av: josephine

själv solade jag i bikini häromdagen i 35 gradig värme i solen!;)



hoppas allt är bra med dig!

2009-09-30 @ 12:30:44
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0