Första jobbpasset..

..Var idag. Med lite sjuka i mej så trampa jag iväg till jobbet. Men jag hade tagit tabletter innan så jag var på g. Jag fick som en remander på alla områden. JAg började i köket för att sedan ta en kassa. Den senaste 45 min var jag i dt 1:an. SOm sagt, en remander. Vilker behövdes kan jag då säga. Det var ändå rätt mycket folk, antar att det inte var som igår haha knappast men ändå vid lunchtiden kom en del. Fast jag tyckte inte det var för mycket, typ lagomt.

På många sätt var detta den perfekta dagen att börja jobba. Det var mycket i skalle haha tänka så mkt.. Men att få komma in i vardagen, nu är det bara träningarna som är kvar och sen..... Då har jag kommit tillbaka en del ialf. JAg tror jag aldrig jag kommer att vara som jag var innan jag åkte. Jag har förändras. MEn till det värre? haha det hoppas jag då inte ialf. Men jag är inte samma tjej som jag var i våras, så mycket kan jag säga.

Eh eh, there is nothing else i can say... (hahah nu var jag fyndig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0