jag är faktiskt glad

Trots alla mina problem jag har just nu känner jag mej glad. Samtalet ikväll gjorde mej glad. Samt fick jag skratta, jag har något att säga till dej taheri(alias arab-sara). Du kommer skratta du med.

Ajj, mina mage gör sej påmind,fyy fan! Måste ta en tablett nu så jag inte ha ont när jag ska lägga mej om ett par timmar. Men ialf, just nu ser jag på "rules of engagment" rätt okej faktiskt. Fast när man är sjuk är det mesta rätt okej haha. Idag ha jag mått bättre, det är jag glad för. MEn jag mår ju fortfarande inte bra men bättre är alltid en start.

kram på er, smittas inte av mej!

Kommentarer
Postat av: Taheri

åh jag vill veta nu, haha!

2009-09-25 @ 15:20:37
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0