kan man vara mer dalig?

nja, det tror jag inte! Jag som sa att jag skulle forsoka skriva minst ngr ggr i veckan, tjohej ja. Men men, nu ar det 12 dagar kvar har i varmen och vi kanner oss forvirrade. Det kommer bli skont att komma hem och man langtar efter familj och vanner. Fast direkt nar man kommer hem, kommer hemlangtan till denna plats bli stor! Mixfeelings alltsa...

Jag tror inte jag kommer 'hinna' skriva ngt mer inlagg innan vi aker hem men nar jag kommer hem blir det battre. Fast da handlar det ju inte om intressanta saker ifs meen jajja. Jo jobbet kallar, har varit inne pa mctime.se och sett mitt schema. Angela ar inte som fredde sa jag fick veta att jag skulle jobba den 25 och framat. Konstigt att komma tillbaka till jobbet. Forvirrad kommer jag nog bli, jag har hort om alla forandringar som har skett. En produktiv sommar alltsa pa manga satt och vis.

Idag har jag faktiskt ngt att beratta for vi var pa battur, den sista. Ah, lite vemodigt faktiskt. MEn jag brande mej och det gjorde karin oxa mohaha. For mej ar det ingen nyhet men karin hahaha... nae nu var jag elak. Det grymt irrıterande ar att jag kommer att komma hem och vara vitare an vissa hemma. Alltsa dom som har varit i svensk sommar. Alla kommer saga 'ofta du ha avrit borta sa lange och inte fatt mer farg' :( vad ska jag gora? jag gillar inte att sola sa mkt plus att jag har ljus hy. İnte som karin precis.

Jag vill hinna kolla pa facebook och lite andra sidor innan tiden gar ut.
ps.hoppas vadret ar daligt hemma=P ds.

KRaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0