Rensning-allt ska ner i lådor

Jag åkte förbi jobbet och fick mitt pass kopierat. Tuss fick jag träffa vilket var hur kul som heelst! men såklart alla andra också:D

Ialf, efter det åkte vi till ica för att sen åka hem och städa. Jag har rensat bort syrrans grejer hela dagen och lagt mina kläder i garderoben. Nu får jag ju två styckna. Då kan jag uttöka min gaderob vilket jag taggar. Jag slängde bort en del kläder i turkiet och nu ha jag slängt en påse av kläder.. Jag skulle säkert kunna slänga en påse till men man vet aldrig, kanske man använder det. Jag vill ju inte slänga för mycket. IAlf imorgon ska jag försöka packa ner mina böcker, dom jag inte ska använda. Och dom andra som jag vill ha framme ska jag packa ner i en annan för att ta upp det i mitt nya rum. På övervåningen. Men egentligen trivs jag i mitt rum, inte behöver jag flytta. Men jag vet att mamma och pappa behöver ett "jobbar-rum" där datorn kan vara osv.. även om dom inte sa det till mej vet jag att dom är glada över att jag ska byta.

Snart kommer frissen och vi ska äta mexikansk. Jag skulle skriva namnet om jag visste hur det stavades. I för sig, jag kan ge det ett försök men det kommer och bli felstavat. Quasdillos kanske det stavas, who knows? inte för att jag bryr mej riktigt heller..

Så kvällen kommer bli mysig. Det blir nog mycket snack och tv också. Seen kanske lite annat, kvällen kan bjuda på mycket haha!

gúle gúle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0