sjuk,fy fan.

JA nu är jag sjuk. Har troligen influensa, nice? nooot! jag som skulle börja jobba imorgon. Jag var ändå peppad på att jobba, tjäna egna pengar ist för leva på mamma och pappas. SÅ nu kommer det tar typ 3 mån innan jag får en hyfsad lön. Bajsskit! Jag måste ringa jobbet i eftermiddag så dom kan hitta en ersättare. MEn jag kommer ju knappast kunna jobba lördag oxå. Fucking shit säger jag bara. Fy vad jag hatar att vara sjuk.

MAmma fyller år idag också och min tanke vara att jag skulle baka hela dagen. Både kakor och tårta men jag ha knappt energi att gå ut med hunden. Hur ska jag kunna klara det? Näe, det kan jag ju inte. Farmor ska komma förbi med tårtbotten för hur dålig jag är måste jag göra en tårta. MEn det tar rätt snabbt och är enkelt. Men bakningen skiter sej.

Igår var jag verkligen alldeles för dåliga för att skriva. Jag låg från 2-tiden hela dagen. Jag hade 40 graders feber. Idag vet jag inte men jag kanske 38,39 grader. Jag har feber men inte lika som igår. Men energi är så grymt låg så det finns inte.

kom inte nära mej tills jag är frisk.

Näe, nu måste jag vila ett tag.

kramar

Kommentarer
Postat av: josse

åhh svininfluensan! äckligt! hehe skojja, nä, men krya på dig honey! <3 stackarn,du är ju jämt sjuk,

2009-09-24 @ 15:23:53
Postat av: Taheri

stackare! :/

2009-09-24 @ 21:11:04
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0