tiden går

Idag har jag hunnit varit lite produktiv. Jag sov i princip hela dagen lång tills frisse kom och muntra upp mej. Då tog vi oss på en promis genom skogen och snacka. Skönt, man vet var man har henne. Inge snack om saken. Sen så har jag nu bestämt mej för att införskaffa mej en systemkamera. Och ha hittat vilken modell oxå, en Canon DSLR-kamera EOS450D. Jag är sjukt peppad på att köpa den. SÅ efteråt tog vi oss tills mediamarkt och kolla in priser. Resultat; det är billigare på internet! Efter det var det middag men sen var jag så trött att jag va tvungen att sova. Såg idol och det var ändå rätt många umesångare som kom vidare. Jag är glad för dom. Sen se and the city-filmen. Klassisk när man behöver bli glad. Man blir så peppad ¨på att klä upp sej och gå ut. Åh den är mysig.

Jag har ett hemligt projekt på gång men blev stoppad av min sjukdom men snart hoppas jag komma igång igen. Ni får se i oktober vad det är för något!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0