ungar tar energi

Igår blev det en mysig kväll men kära josse. Vi åt god middag och myste framför tv:n hela kvällen tills vi båda höll på att somna. När hon skulle hem sa hon något i stil med "vad stressad jag känner mej, imorgon är det söndag och sen skola på måndag". Hahah tänker jag,det slipper jag!

Idag vaknade jag strax före tio. Sen jag kom hem har jag inte kunnat sovit längre tio. Oftast vaknar jag 9 elr likanande. Men när jobbet dra igång blir det tidigare. Just för att jag inte har hunnit tagit körkortet heller, så det blir cykel :( fast man får ju motion :)

IAlf när jag vakna satte jag och mamsen igång och gjorde en tårta. Vi ska "fira" min födelsedag med kusinerna, nu, en månad efter. haha känns weird. Jag sa att jag verkligen inte inte behövde någon uppvaktning överhuvudtaget men mamma insisterade. Hah det är väl en anledning att dom kommer och det tycker hon är kul såklart. Det gör väl jag också. Men men, vi lunchade med mina småkussingar. Dom är för roliga, ena 8 den andra 5 (tror jag). Han fyller 5 nästa år kanske :S ajja skip it.


Dom tog en promis och efter det blir det tårta, jag kommer att spy ikväll. För för mycket mat och godsaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0