2 Dagar kvar

Okej, jag har verkligen uppdaterat mej dåligt.. Men jag tror och med tanke på det som har hänt så har jag känt mej nere och inte i form att skriva ett inlägg. Nu är det alltså 2 dagar kvr innan jag åker till arlanda, på lördag smäller det. Få se om flyget lyfter som det ska eller inte. Jag hoppas allt går bra samt att jag inte virrar bort mej i doho som för övrigt ligger i Förenade arabermeraterna hahha om det stavas så. Jg måste nog google och se om det stämmer senare. Nu ska jag börja ta foto när jag är där nere. Jag funderar på att göra ytterligare en fotobok. Dock kanske inte lika seriös med så mycket skrivande men jag jag tänker att det ska spegla livet i Bangladesh. Haha eller bara om min resa. SKa fota as mkt nu när jag ska på det dära pampiga feta bröllopet. Det kommer bli såå niice;P

Oja fy vad trött jag är. Direkt efter jobbet hade vi möte i typ 1 ½ timme. Nu ser jag på american pie och ska käka lite naturgodis mums. Imorgon blire jobb och sen ska jag på bio med några kamrater från jobbet för att se "Clash of the titans D3" Jag tror den är as bra. Trots att det är dagen innan hinner jag umgås lite med folk innan jg drar, prata svenska och så. Tänk er inte en enda att prata  med svenska med under en hel månad, bara engelska. FÖrut det jag mailar eller skriver på bloggen. Kommer bli en utmaning. Om jag är sur på någon kan jag ju bara svära på svenska så fattar dom inte hehe. "Du är så jävla dum i huvve" med ett stort leende, ofta dom kommer att fatta då!

God night to all... haha måste ju börja prata eng redan nu fast i för sig, det gör jag ju med fanny på jobbet hela tiden såå.... ;)

Hare kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi speakar ju always änglish på jobbet ;)

2010-04-28 @ 23:48:01
URL: http://thessah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Oh my god! Have a nice trip darling!

2010-05-01 @ 06:59:44
URL: http://fjanty.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, du och ditt Förenade Arabemiraten ;)

Hade toppen nu, pusskram

2010-05-01 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0