Lat

Jag är så lat med att uppdatera. Jag vet egentligen inte varför men jag orkar bara inte..

Skickade in visumet i går så nu är det bara att hoppas på att dom godkänner det. Annars kan jag inte åka:( Ialf så ha jag haft två jobberbjudande denna vecka vilket har känns jobbigt att jag ha varit tvungen att tacka nej. Det passade helt enkelt inte in i mina planer just nu. Hade det varit för 3 veckors sen, då hade jag tagit det direkt.

Imorgon är det andra kvalmatchen. En enda poäng behövs då tar vi oss till div 1. Wiiee! Så nu har jag packat det jag ska ta med men självklart glömde jag köpa naturgodis som jag ville ta med mej.. kul..

Åh, vissa grejer gör mej så förbannad. Vissa människor alltså! I loose my mind sometimes. Jag fattar inte hur folk kan bete sej ibland. Obegripligt.

Glad Påsk på er!

Ta det lugnt nu och softa under påsken, ha kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0