Oroande

Med allt som har hänt i island så är jag lite oroad om resan till bangladesh verkligen blir av. Jag pratade med kibria igår och de var verkligen oroliga att jag inte skulle komma. Jag hoppas verkligen att kan komma, jag VILL verkligen dit nu. Jag saknar verkligen dom. Det finns inget hellre jag vill och efter jag snacka med dom så vill jag bara ännu mer. Han är bara så himla gulliga kibria. Han ba "Åh vi hoppas verkligen att du kommer, du tillhör familjen sara" ... God damnit! Varför måste det ha hänt just nu? kunde inte vulkanen väntat en månad? hahha


Ialf, besökte skohuset igår och det var mycket dåligare än vad jag hade väntat... Jag är faktiskt riktigt besviken, trodde det skulle va bra. Dock så hittade jag ett par tygskor som jag köpte. Kan ju inte vara i en skoaffär utan att köpa några skor hehe. Fast nästa år då ska jag önska mej presentkort på bianco. Där har jag híttat ett par sjuukt fina skor. Samt ett på nellys mode. RÅÅFINA !!! Damn i want them!

 
Nu vill mamma prata om en resa utomlands, dags att logga ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0