Sol

Vilket vackert väder det är idag. Sjukt härligt. Vakna vid elva efter gårdagens partajande, käka lite och drog sen ut med hunden för att hämta bilen hos frisse. När jag kom dit var hon och måns påväg ut på en promis så ag följde de sen lämna vi av meja för att sem gå hem till henne igen.

Vetni, jag ha nu skottat på ALLT på min balkong. Känner mej stolt över mej själv faktiskt. Och sen igår köpte jag en kalender, nu nu alltså, ska jag verkligen lyckas. Jag har aldrig genom tiderna lyckas att ha en usefull kalender. DEt blir oftast att jag skriver grejer efter de ha hänt eller precis när det händer. Jag vet, failed! Men nu har jag tänkt att det ska funka. Jag är ju beroende av min mobils kalender där jag lägger in allt. Varför ska jag inte kunna lära mej att bli beroende av en kalender på papper. Då försvinner ju inget om mobilen går  sönder igen.

Gjorde mej lunch. Hallon smoothie, mackor, torkade persikor och lite feta ost. Mums. Jag blev dock över mätt och ångra att jag käka så mkt.

En irriterad grej. Igår skulle jag beställa flyg till arlanda och tillbaka men då stod det att köpet medges ej. Jag vet att jag har pengar på kortet men ändå funkar det inte. Sen så försökte pappa med hans swedbank kort och det funka inte heller. Vad är problemet egentligen?? Jag måste ha ett flyg! Men jag bokade övernattning ialf på Park Inn 10 min från arlanda med bra buss förbindelse så det blir nog super. 725 kr med frukost. Billigare än rest and fly och detta är ju typ hotellrum. Wiie... Fast jag kommer ha as tråkigt eftersom jag kommer va helt ensam så hmmm.... fan får väl se hur det kommer att gå. Bara jag och min Ipod.

Nu sitter jag i solen med datorn. Eller kanske ska omformulera mej. Jag sitter med datorn i knäet, brorsans morgonrock som är för huvudet och dator för annars ser jag inget. Hahah jajja men solade lite när jag åt frukost så det får väl bli dagens solning. Nu hoppas jag på att vara svart imorrn när jag ska jobba. Vad tror ni, kommer det att hända? haha kanske inte men man kan väl hoppas.

Nu orkar jag inte mera, ska in och se på tv. After all, jag är faktiskt bakis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0