Holla holla

...At you boy!

Fatta hur skönt semester känns. Ja vad kan jag säga om turkiet? Det förändras varje år vilket jag är riktigt glad över. Men samtidigt känns det sorligt. Alla byter platser med varandra. Men jag vet så är livet där.

Ialf så kändes pengarna värt det. Det var värt pengarna helt klart.Det var så himla kul att träffa sabrina, luna, mehmet, gurkhan, can, or och alla.... Vissa andra kanske det inte var superduper kul att träffa men jag blev ändå förvånad. Förvånad att folk faktiskt kan förändras. Hmm... ny info för mej.

Men what the fuck man??

Som vår vän ozzy sa "Keep it real, keep it real" Hahah karin kom ihåg det hahahha!!! Jaa fy fan vilken rolig kväll det var, jag tror det var ca 1 år sen jag blev så jäkla full. Riktigt skoj! YOu are so funny canim!


Ikväll blir det kanske rex om alla är taggade, hoppas det ialf!:)

My new motto,

Keep it real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0