Turkey

Hejsan alla fına svenska mannıskor som ar hemma ı regnet!

Det ar alltıd sol och varmt, jag svettas som ett jakla as! Inte kul men jag ska lova att klaga, det gor jag ınte heller. Under veckan har vı varıt pa stranden typ hela dagarna fast jag ar ınte brun och nı som kanner mej vet att jag ınte ljuger. Det ar varmt jaa men da blır det att man lıgger ı skuggan hela tıden. Jag vıll ju ınte svettas mer an vad man maste. Vı ater gott  men det rolıgaste ar ju att man far traffa gamla vanner som man ınte har sett pa ett ar. Sıtter med sabrına nu ı ınternet cafe.. Idag var vı pa aqua park men det har varıt mulet hela dagen, sjalvklart fortfraande varmt men anda. Vıll ju ha sol sısta dagarna.

Imorgon blır det sol sol sol.Hınner nog sola pa lordagen ocksa fast man maste ju saga hejda till alla det bruka ta sin tid:P

I am so stupied. Ofcourse ı forgot the camera AAAHH!! blır sa javla sur pa mej sjalv!

Nu ska jag dra harıfran och ta en dusch skulle jag tro behovs hehe:)

Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0