Beyonce

Är helt grym. Vilken musiker, sångare, dansare.. Jaa, för att inte tala om hennes utseende. Det är en kvinna man ser upp till kan jag då säga. Haft lite beyonce-maraton i helgen, vet dock inte varför men hon har bara underbar röst. Tänk om man kunde vara henne för en dag? Inte många skulle säga nej.


Föresten så tänkte jag på en sak. Varför tycker MÅNGA (inte alla) att snusning är mer okej än rökning. Jag anser att om man inte tycker om rökning borde man inte tycka att det är okej att snusa heller. Det är ju näst intill farligare att snusa än röka. Röka kan man sluta med men att snusa som innehåller dubbelt så mycket nikotin, är ju grymt mkt svårare. Nä, inge dubbelmoral i mina öron. Tycker man inte om att folk röker ska man inte tycka om folk som snusar heller, punkt slut.

Ska på träning ikväll, blir nog kul att träna efter denna härliga helg men en vinst mot vindeln. Pappa har fått en träningscykel som jag länge ha tänkt testa men det blir aldrig av, jag är bara så lat...

Gissa vad jag blir påminnd om??? Ååh, dessa minnen !!!


tjosan på er, kram =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan tänka mig att rökning luktar mer, plus att andra runt om blir utsatt för passiv rökning därav blir irriterade.. Men fortfarande. Så länge cigaretter finns så kommer folk att röka. Så är det. Så det är bara att acceptera att folk röker :P

2010-02-23 @ 15:39:18
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0