Har tänkt lite granna

Med det hära med alla storbloggare. Det finns ju en gossipblogg typ som skriver massa skit om alla bloggare och vad dom ha sagt till varann osv. Grejen med allt är ju orken?Hur orkar man läsa så sjukt många bloggare. De enda som jag läser är mina närmaste och som idag, när jag har inget att göra eftersom jag ska snart till frisse. Men denna gång är typ den första på minst 1 år som jag ha läst och kollat in olika kända bloggar. Förlåt men jag fattar inte dealen. De skriver typ exakt likadant som vi gör. "Idag ha jag gjort det, idag ska jag göra det bla bla bla bla bla bla bla ......... " Och sen kanske tjejerna visar sina kläder och något annat. Nä fattar som inte poängen att läsa någons blogg när jag inte ens känner personen. För mina kompisars bloggar fattar de ju vad de menar om man skriver att de ska träffa en viss person eller så. Eller om det skriver om något som dom gjorde idag och så. Då äre ju skoj att läsa om. Men helt okända personer, elr ialf okända i mina ögon. Typ killen amid elr vad han nu hette. Gaybloggen ialf. Jag vet inte men han ju ingen speciell blogg. Det står om hans vardag men vad för nytta ha jag att veta om att han ska träffa någon av hans kompisar. Det är ju inte som det går och snacka om heller. "Amen vetu, jag hörde att amid skulle träffa lisa. Shit va?!" HAHAH asså fatta ni vad jag menar??
 Fast det kanske bara är jag som tycker så vad vet jag. Men det är då min åsikt ialf. Nu har jag haft 10 min då jag ha kollat igenom kända bloggare och det borde räcka för ännu ett år. Nä, nej tack!

ÅH. Nu funkar det inte att skicka sms. Varför drabbar allting mej???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0