No way,

I'm not a fej... skulle man kunna skriva, vet dock inte vad fej betyder. hehe.

Idag har jag varot produktiv. Jag var ute med hunden, städade och städade grundligt mitt rum. Det måste ha varit sen juni som jag städa själv. Hemma alltså, utomlands gjorde jag det ju också. JA, jag vet. Är sjukt bortskämd, alla städer sina egna rum men jag har väl i princip aldrig behövt gjort det. Visst städer jag hela huset då och då men det var i maj senast som jag gjorde det.

Så, stolt över mej var jag. Sen så köpte jag semlor till mej och farmor som dök upp vid 2 tiden. DÅ fika vi och tog senare en sväng med hunden.. Sen gjorde hon middag till hela familjen ocg vi njöt av kallops. Mums!

Ska träffa frisse idag samt kricko en snabbis innan hon drar till norge imorgon.. Fy vad alla åker till norge. Jag blir trött bara av att höra namnet. Kommer att sakna henne fastän vi inte ha träffats så himla mycket.

Assåå, jag vill bara ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0