Oh my godness

Äntligen 2 hela lediga dagar. Jag ska njuta av varenda minut. Fast jag känner mej själv, jag stressar säkert igenom hela dagen och sen så ångrar jag det.

Imorgon ska jag ialf göra några viktiga saker:
- Färga ögonbrynen.
- Handla.
- Ta ut pengar till frida som jag ha varit skyldig ett ganska bra tag nu.
- Hjälpa farmor med högtalarna. (vilket jag inte riktigt tror kommer att gå super eftersom jag är inte den bästa tekniska personen, snarare tvärtom)
- Gå promisar med hunden.
- Ringa en viktig person.
- Träna. Och komma ihåg västarna denna gång.

Hmmm... kanske inte blir den lugnaste dagen nu när jag väl ha skrivit upp allt. Men men, förhoppningsvis blir det chill över hela dagen ialf en del hehe..

Hemma från jobbet och är grymt trött, ska krypa till kojs nu men först. DUSCHA.

God natt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0