Solen skiner

Och det är en underbar dag att vara ledig på. Jobbade stängning igår men det kom knappt folk vilket gjorde att vi var typ klara halv elva, niice. Therese kom förbi och underhöll oss lite grann med hennes grusface och fläskläpp. Såg de sista på sprinten när jag kom hem men 4:a, usch kunde hon inte ha fått ett brons ialf? Sen fick jag höra om anja. Fan då säger jag. HImlarns vad irriterande men jag hoppas hon mår bra och att det bara var en smäll och inget annat.

Vakna av solen och en hund som tydligen var trött på att jag sov och ville att jag skulle klia henne ist. Hon är bara för mysig på morgonen. Trots att hon väcker än kan man mysa hur länge som helst med henne. Fast dock ska det vara på hennes villkor vilket är rätt synd. Men hon har egentligen bara ett villkor och det är att man ska klia henne varannan minut. Tröttsamt efter ett tag så jag tog mej upp ur sängen och läste tidningen där nere med te och ostmacka som hjälp. Och de hjälpte faktiskt till, just so you know..

Tog i tu med hunden, kamma henne, klippte klorna samt under ögonen. Så efter den bedriften och efter hennes hat mot mej som hon alltid får så fort man håller på med klorna gick vi ut. Och då verkade hon glömma bort sitt agg mot mej utan var riktigt lekfull. Ja, ibland händer det hehe..

Har just tagit en dusch och ska hämta upp jenny och sen ska vi och lämna in mobilen på elgiganten. Men jag är fortfarande ledsen över att alla mina kontakter har försvunnit. *Snyft snyft* Men vad kan man göra?

Karin är fortfarande borta och hon ringde mej inte igår som hon lova, dumma dej. Skäms på dej!

Hoppas alla tar en promis i detta trevlig väder, det rekommendera jag starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0