Spring spring

Efter jobbet vilket var till 15 åkte jag hem, chilla framför tv. Min tanke var att pröva cykeln vid 4 men det blev inte av och tur det. På träningen var vi 10 ½ st och för mycket backar så jag fick köra forward. Sprang satan av mej. Jag har ingen aning om hur jag ska pressa eller agera. Det är ganska komiskt egentligen. Jag vet (som back) hur jag vill att forwards ska agera, men när jag själv är där som forre, då har jag ingen aning. Det känns som jag gör fel hela tiden. Men roligt är det, man springer som tusan. Jag är helt slut nu... Det ska bli en skön natt. Man är trött i kroppen vilket jag älskar. Det är seriöst den skönaste känslan som finns..

Jajja nu snackar jag med karin , min kanka!

Hörs senare dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0