1 jan

Nu är det första dagen på det nya året och vad ha jag gjort? Absolut ingenting. Ha inte varit ute en enda gång under hela dagen. Ha sett film och bara slappat. Grymt skönt. Imorrn väntar 13dagscupen fastän jag bara kan vara med på första matchen. Sen bär det av till övik, till paradiscupen. Då väntas det fulla muggar av innebandy. Det kommer nog bli roligt.

Här ialf får ni tjuvkika på hur min nyår var. Jag kom till karin vid 5, gjorde mat tillsammans och käka. Jag, frisse, taheri, jenny, karin och hikmet. Sen kom det fler folk efter det, trevligt var det ialf!


Värdparet

Taheri och frisse


Tjejerna minus karin

Jag och jenny

Nyårgänget allihopa (förutom den som tvingades ta kortet)


Såja det var nyårsafton 2009. Undra hur nästa nyår se ut? Hmm... det är lååångt kvar. Dags att börja njuta av livet 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0