Astma is a big bitch

Död. Kan inte andas.

Det var typ mej igår. Jag hade träningen och vi hade uppvärmning ute innan. Utomhusfotboll. Det var ju skoj men jag kände mej lite ansträngd där ute så jag tog astma medicinen efteråt för att jag skulle kunna träna ok. Men det var ju sämst, jag måste komma ihåg att ta innan vi ha uppvärmning också. Kall luft är ingen hit. Så hela träningen hade jag as svårt att andas. Det var inte kul för vi hade värsta springövningarna igår också. Men nu mår jag bra ialf =))

Igår var jag ute med hunden i 2 timmar och 45 minuter. En sjukt långpromis. Först gick jag  med carro ca 1 h och sen med karin resterande. Det var faktiskt jättefint men rätt kyligt ute. Jag ska träffa karin snart och vi ska nog gå på skoterspåret idag. Men det är dåligare väder idag. Ingen sol som det var igår. Synd.

Jobbar idag stängning 16-23. Fast är ledig imorrn och sen jobb på söndag, jullan ville byta med mej men då blire mån-lör nästa vecka. Hahah bara söndag nästa vecka ledig. Inte så kul men det är pengar. Det behöver jag. Februarilönen kommer ändå att suga. Jag tog ju ledigt tio dagar 30/12-8/1 så där losade jag rätt mycket pengar. Men men, pengar är inte hela världen. Jag bor ju faktiskt hemma hehe... fan, måste flytta snart! Ingen som har en lägenhet som behövs hyras ut??? Jag lovar att jag är intresserad.

JAjj,ska göra mej klar innan jag ska ut.

Seee Ya!

Kommentarer
Postat av: Taheri

förstår att det är jobbigt med astma, men du kämpar på som vanligt! ;)



sv. ja visst äre, vad vore vi utan den ;) haha

2010-01-16 @ 18:37:30
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0