Livet i sej

Är underbart, konstigt och surt.

Men just nu känner jag att det är liite surt. Jag vet att jag ska jobba men dagen blev så himla konstig. Jag vet inte varför men jag blev bara as irriterad. Så det blev ialf 14-20 idag.. Imorgon blire också jobb.


En grej irriterar mej. MAN SVARAR NÄR MAN RINGER, SVARAR MAN INTE PÅ NÅGOT SÄTT RINGER MAN UPP. Jag blir sjutk störd på folk som inte kan svara i telefonen för man har lämnat den hemma osv... Samma sak med mail. Om man får ett så svarar man, man skiter inte bara i det. Hoppas alla som vet med sej att de gör detta ta till sej det och ändrar på sej för det är sjukt störande.

Nog om detta. Dagen spenderar jag hos karin eller först åkte jag till jobbet och fick sedan åka hem och drog då tilll karin. SEn tillbaka då skulle börja jobba igen då! Sen träning direkt efter träningen och nu hemma....

SL

Kommentarer
Postat av: J

Inte Umedalsmärta, jag vet inte om umedalsmärta lever än. Men hedlunda märta var på G.

2010-01-21 @ 15:58:06
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0