Okay..

You say no, i say go!

Är just nu hos karin och ser på "So you think you can dance". Idag kom jag hem från övik. Åkte ju dit i söndags förmiddag och kom hem vid middagstid. Vi blev 5:a okej för oss det tycker jag. Vi spelade bra men fick tyvärr inte utdelning av vårt grymma spel. Jag vet att vi skulle kunna bli as bra, nu gäller det att fortsätta utveckla tjejerna på ett bra sätt. Brorsans lag vann och f96 kom också 5:a. Igår spelade vi alltså div 2 laget mot dalens damer. Jag kände mej tvungen att åka upp för att se den. Så det var min första långa biltur där jag körde. Sen efter matchen körde jag tillbaka och nu idag var jag tvungen att köra hem igen. Mkt körande men det är kul. Fast vetni, jag tappade mina nycklar i övik. Jag måste se om det har hittats eller inte. Grymt irriterande för jag VET att jag hade dom igår. Jag var ju hem en snabbis ju.. Nääe usch vad jag blir sur på mej själv. Jag förstår inte hur jag kunde tappa de. I för sig var det bara min hem nyckel men ändå.

Vi var och bowlade idag, jättekul fast jag suger. Jag var typ bra förut men det var 1 år sen jag bowla typ så nu har jag blivit as dålig. Åh, hatar när man är dålig på något.

Idag är det den 6:e jan. Syrran åkte hem idag och jag hann inte säga hejdå. Känns inte så kul. Men under cupen har jag haft så mycket att tänka på. Jag skulle ringa vissa personer också men jag glömmer så lätt. Tankarna är full av annat. Hahah liite hjärna jag har...

Näe nu ska jag gå tillbaka och umgås med folket,

hare allihopa!

Kommentarer
Postat av: J

blev storlek 40, tänkte att det är bättre om dom är lite stora eftersom man kan knäppa runt ankeln, än att dom vore för små!

2010-01-07 @ 17:03:42
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0