Seger

Och med förlust från vindeln sida ligger vi 6 p före i serien. Känns skönt men vi har fortfarande 6 tuffa omgångar kvar innan vi kan veta hur slutresultatet för div 2 blir. Jag hoppas dock att vi kan hålla det så vi kan vinna. Att inte förlora en enda match denna säsong skulle vara toppen. Det skulle verkligen vara sjukt roligt ifall det hände. Men det viktigaste är att vinner serien. SÅ vinner vi resterande matcher är det klappt och klart.

VI var inte duktiga precis men vi vann, åter en styrka som vårt lag nu har fått och kan. Vi kan vinna fastän vi är dåliga, bra lagmoral av samtliga. Vi vann rättvist med 4-8 men det höll oss in i det sista. Det var väl det irriterande. Varför kan vi inte bara spela bra och sluta göra skitmatcher? Bäxs var enormt duktig idag, helt klart bästa spelaren. Fick dagens stjärna också, var helt rätt. Men matilda storspelade som målvakt och hade vi inte haft henne, jaa då hade matchbilden nog sett annorlundare ut. 

Pappa körde ner så direkt efter matchen körde vi hem igen, kändes skönt eftersom egentligen skulle vi väntat på div 3 och då hade vi varit hemma 19 men kom ist hem 2 h tidigare. Åt väl i princip direkt, badade sedan hunden och drog till kairn efter det. Kom hem just, hon skulle till tandläkaren så hon behövde gå upp tidigt. Jag och karin gjorde ett löfte och det ska jag hålla. Känns som att om vi kan peppa varandra så blir det lättare. Dock har hon bokat resa så då kommer hon vara borta i en hel månad. Fy vad jag kommer att sakna henne. Har vant mej med att hälsa på henne efter jobbet.

Åh, saknar taheri så HIMLA HIMLA MYCKET. Jag hoppas du trivs där borta, tur nog är det bara 2 timmar hem. Inte som syrran som är ända nere i uppsala.

Nu ska jag nog sova, och sova UT. Av någon konstig anledning har jag nu börjat vakna flera gånger under natten. Känns jobbigt. Förut då jag somna sova jag tills jag vakna och skulle upp. Vet inte riktigt varför... hoppas det går över.

HAHA måste bara låta er se detta. AS ROLIGT!


sweet dreams alla (till mej också kanske jag ska skriva hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0