Underbar dag

SOlen skiner och det är en behaglig värme. Jag har just kommit hem från en långpromis med hunden. VI gick skoterspåret vid ängarna. Det är så fint där, förutom att det håller på att byggas där vilket förstör en hel del. Där vi gick var det dock inget byggande. Ibland blir jag bara irriterand över att det ska byggas överallt. Alla öppna yter som finns ska byggas på.Kan man inte bara låta skogen vara? Annars finns det ju inget som andas och växlighet behövs för att vi ska må bra samt eftersom de tar upp koldioxid också. Ibland blir jag bara störd på det.

Idag blir det träning ggr 2. Med småtjejerna först och sen direkt efteråt med laget. MEn det blir nog nice..

Är så grymt glad för Luna och Can skull. Åh vad glad jag är för dom. Ville bara kommentera det.

Sen så har jag fått vissa påtryckningar och jag ska, jag lovar, lägga ut en bild på tatueringen. Har inte hunnit det och det är svårt att ta kort på en själv när man har den i nacken.

Vetni, jag vaknade 09.15 idag. Det känns att man börja slå om dygnet igen efter man har varit ledig. Jag var trött kl 12 också. Jag blir nästan stolt över mej själv. Men det måste bero på att solen skiner också. Den har väl höjts till en timma mer nu per dag och i feb ännu mer. MEn ja, det välkomnar jag verkligen. Gud vad jag vill ha sommar nu. NU!

Sssara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0