Be or not to be?

Att inte fastna i ens tråkig vardag är svårt. Man fastnar i säkerheten och tar inte risken. Jag känner mej faktiskt lite osäker inför framtiden. Jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv. Jag vet att jag vill upptäcka världen, det är det enda men det kan man inte göra hela livet ut. Man måste ha en trygghet också. Anledningen att dessa tankar kom upp var för jag läste en kompis blogg där hon diskuterade om sitt liv och sina val vilket fick mej att tänka på mina också. Man blir så förvirrad... vad man ska göra eller inte, ska jag stanna eller gå? Samtidigt är livet såå mycket mer än vara fast här i umeå.

Uf känner mej lite lost ibland faktiskt när jag tänker på såna frågor. Irriterande....


Kommentarer
Postat av: Therese

Är det jag som förvirrar dig vännen? ;)

2010-06-14 @ 23:01:49
URL: http://thessah.blogg.se/
Postat av: Therese

Tror på dig tjejen! Haha tur att jag inte var med då ;)

2010-06-15 @ 10:41:01
URL: http://thessah.blogg.se/
Postat av: en som sitter i linköping och saknar dig som en tok

men vänneen, JAG VET!!! :D

Upptäck världen med mig!!



Snällasnälla vi kan väl hitta på någon slags utflykt tillsammans snart i alla fall, spelar ingen roll om det är kullaskogen, rom, piparböle eller santorini, bara jag får se dig snaaart! och förresten, snälla säg att du är hemma på midsommarhelgen - för det är jag!!!

och du, ring så fort du kan! KRAMAR!

2010-06-18 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0