Första träningen för nya säsongen

Ja, det var jobbigt men riktigt kul. När mna börja träna så får man massa av energi oxå, det är uppfriskande. Surt nog så jobbar jag stängning på onsdag också.. Jag behöver verkligen komma igång nu så jag får väl ta och springa på dagen innan jobbet eller på torsdagen. Och på torsdagen är det studenten, shit alltså. Kan inte fatta att det var 1 år sen som jag gick ut. Känns sjukt! Nu måste man börja göra något av sitt liv. Haha men frågan är ju vad??

Idag blir det mitt allra första skift med therese vilket känns kul men nervöst. Jag vet inte, det känns som grymt stor skillnad än annars vilket det är men hehe ändå:P

Sen fick jag reda på en SKIIT KUL grej men jag kan inte avslöja den för jag vet inte om det kommer att hända men kommer det att hända så JIIIPPPPPIIIIIEEEE !!!!!:D Jag hoppas hoppas hoppas... Det skulle vara så sjukt kul!

Jag hade skrivit värsta bra inlägget igår men dator är cp och bara blää så allt for bort!

Men men vet att det var längesen jag publicera ett inlägg men sen jag kom hem har det varit så mycket med jobbet och att komma hem så jag har inte haft tanke att skriva ngt på bloggen. MEn ska bättra mej, jag lovar.

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0