Fotbolls VM

Starts today jippi!

Jag är väldigt excited över det och hoppas att jag inte jobbar varenda match ialf jag vill se dom bra lagen. Idag klockan 4 kör det igång Sydafrika vs Mexico om jag inte läste fel, det ska nog bli spännande att se!

Idag har jag varit och gjort massvis fastän klockan bara är 13.11  så har typ hela dagen kvar. Jag blev väckt av KARIN och fy vad trött jag var, jag var inte glad på henne. Orkade inte somna om utan tog mej upp och gick till elljusspåret för att springa några rundor. Efter 1:a jag ba ORKAR INTE, JAG ÄR DÖD. Haha men det tog sej bra ändå, körde intervaller det andra och sen när jag kom hem var det planka samt alla de dära jobbiga övningarna men som ger bra. Jag ska nog försöka köra på söndag också innan jobbet. Jag vill jättegärna komm igång men är förkyld vilket inte är kul. Det är grymt störande.

Efter det tog jag men en välbehövd frukost, fil med hallon samt äpplen och apelsin på sidan om. Mums. Efter att ha suttit med MP1 boken bestämde jag mej för att åka och lämna igen mobilen. Är riktigt less nu, jag fick den lagad precis innan resan och använde den inte under min vistelse meeeen.. ändå funkar det inte skit mobil. Den gör mej så förbannad. Var förbi elgiganten och var en liiiten jobbig kund. Sen hade jag tänkt åka hem men då tänkte jag "Varför inte gå och titta inne på strömpilen, det var ju längesen" Sluta med att jag köpte 2 tröjor/klänningar samt cykelshorts och ögonbrynsfärgning. Men vaddå? Jag har ju precis fått skatten tillbaka, måste ju fira på något sätt hehe;)

Jag har även tagit itu med resväskan, JAG VET. Jag är sämst på att göra det på en gång, jag gillar lite slarv men inte resten av familjen. Tvingades ju även rensa min garderob där nere förra veckan då syrran kom hem. Inte kunde hon vänrta några dagar inte. Jag tycker att jag tog itu med resväskan snabbt om man tänker då jag var i turkiet, jag tror det tog 4 månader att packa upp.

Idag är det soligt och faktiskt lite värme i luften, helt annorlunda från igår. SÅ det välkommnar jag verkligen och MER. Jag tycker fortfarande att det är kallt och har en tendens att huttra ibland.

Nu blir det en sväng med vovsingen och sen bänka sej framför tv och se fotboolll... Jag tror faktiskt att jag ska se min brorsan match idag också, har inte sett en enda av hans matcher. De spelar ju som stora pojkar nu.

Jag ska njuta av denna lediga dag tills imorgon då stängning nalkas. Btw så vaknade jag natten mot torsdagen 05.50 och blev asförbannad för jag hade glömt en grej på jobbet. Jag är rätt säker på att jag glömde titta på en hylla när jag inventerade vilket zittra såg igår och rätta till det hela. Jag tänkte "Ska jag sms? Ska jag sms?" Fast vet inte om han skulle bli väckt och ville inte väcka honom..

Enjoy your beautiful day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0