Ärender

Idag vakna jag 9 gick upp och läste tidningen i en hel timme. Sen tog jag en långis i det underbara vädret med hunden. Efter det drog jag till polisstationen och fixa nytt pass. Jag vill ha nya skor så gick på dna men hittade inga. Det har funnits ett par som är sjukt fina men nu finns dom inte:( Sen kolla snygga skor på andra ställen.. what can i do? ;-)

Sen gick jag till resia och preliminärbokade resan till dhaka. Dyr men värt det. JAg åker den 1:a och kommer hem den 31:a.. Men det är ingen solsemester vilket på ett sätt är synd. Men men, det blir säkert bra ändå, det vet jag!

Efter det blev det en sväng på jobbet.

Nu ska jag äta

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0