Mmm

Va ute igår.. Först förfest hos carro sen drog vi till krogen krogen, trodde vi skulle till corona men.. Ialf det var gratis inträde för 11 så det hann vi med. Sen så hände en sjukt rolig grej. Vi träffa några fransmän när vi var påväg till krogen krogen och vi snacka lite granna. Efter det ställde vi oss i kön och på ngåto vis försvanna alla förutom jag och frisse. Då sa ja ba "Vi låtsas att jag inte är från swe" Haha och sen snacka vi bara engelska och så skulle jag testa säga jag heter sara på svenska men försök att inte låta för svensk. Men dom trodde på oss. HAha det fattar inte jag eftersom alla svenskar ändå har en svensk/eng engelska. Fy vad skoj det var!

Men vi hade kul, dansa till och med kongodansen men alla blev inte med vilket var synd.

Nu har jag bestämt ialf. Jag ska till Bangladesh i ca 3 veckor. Det kommer bli so so nice. Och nu fick jag reda på att hennes kusin ska gifta sej den 14 maj och dom vill att jag ska komma.

SÅ nu måste jag fixa:
- Pass
- Visum
- Få ledigt
- Boka resan

HAHA....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0