Mobben

Är äntligen tillbaka i mina ägor, niice som fan. Åh vad jag ha saknat dej!!

Har faktiskt gjort grejer idag, varit på elgiganten sen lantmännen, sen ica, sen frisse...

Vi var först hos mej och fika lite, samt fota min tatuering. Efter det drog vi till emelie en snabbis och sen förbi stan där vi drack te. Vi råka även gå in på indiska där det blev ett linne och sen sommarklänning. När vi skulle hem bestämde vi oss för att köra förbi hennes träning och se hennes gäng sparras. Verkligen kul!:) Efter det for vi hem och jag släppte av henne, käka och sen efter någon timme drog till matila där vi skulle ha lagfest. Men eftersom jag inte kunde drick så tänkte jag va snäll och hämta amanda från jobbet. Där fick jag hjälpa till och sen skjutsa hem timsan.

Nu eftersom jag ska jobba 11-20 måste jag nog sova.

Först lite bilder vi tog hos mej. Vi tog även på stan men de har jag inte fått än.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Guu see snyggt.. vill också tatuera mig!!!!!

2010-03-14 @ 01:02:56
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0